Invertorová elektrocentrála Honda EU22I
Nízka hmotnosť a kompaktné rozmery skrývajú technológiu "High-Tech" invertora, ktorá umožnila "kufríku" s hmotnosťou približne 21 kg vyrábať 230 V / 50 Hz v najvyššej možnej kvalite a s výkonom 2,2 KW.
Invertorová elektrocentrála Honda EU22iT
Kempovanie, karavaning, jachting, záhrada a domácnosť, cestovatelia a športovci, horolezci a jaskyniari, remeselníci, mobilné dielne, záchranné služby, meracie vozidlá, filmovanie a fotografovanie, kancelárie, osvetlenie, výpočtová technika atď. To sú možné oblasti použitia ľahkého, tichého a úsporného napájacieho akumulátora EU22i s vynikajúcou kvalitou výstupného napätia. Nízka hmotnosť a kompaktné rozmery skrývajú technológiu "High-Tech" meniča, ktorá umožnila "kufríku" s hmotnosťou približne 21 kg vyrábať napätie 230 V / 50 Hz v najvyššej možnej kvalite a s výkonom 2,2 KW. Vyrobené elektrické napätie je rovnakej kvality alebo často dokonca lepšie ako napätie dostupné vo verejnej sieti. Takmer nepočuteľnú prevádzku najviac oceníte napríklad na záhradných párty alebo na miestach, ako sú karavanové parky, vodné plochy alebo všade tam, kde sa vyžaduje tichý alebo minimálny hluk.
Ľahká elektrocentrála EU 22:
jednofázová elektrocentrála s invertorom. Patentovaná technológia invertora umožnila spoločnosti Honda vyrobiť kompaktný a ľahký generátor s malými rozmermi, ale vysokým výkonom s presne vyladeným a stabilným priebehom výstupného napätia pomocou presnej elektroniky. Výkonný alternátor poháňa profesionálny priemyselný motor radu GX 120 s jednoduchým štartovaním, to všetko elegantne "zabalené" do atraktívneho, zvukotesného dizajnu kapotáže.
OD VŔTAČKY PO ZÁHRADNÚ PÁRTY
Tento malý, ľahký a dokonale odhlučnený benzínový generátor striedavého prúdu je svojím výkonom a kvalitou výstupného napätia určený predovšetkým na napájanie malých spotrebičov, ako sú osvetlenie, ručné elektrické náradie, monitory, počítače, kamerové systémy alebo zariadenia s veľmi citlivou elektronikou. Vďaka svojim kompaktným rozmerom a nízkej hmotnosti je vhodný do mobilných dielní, opravárenských, meracích alebo monitorovacích vozidiel pre prácu v teréne, ako aj na napájanie rôznych spotrebičov v záhrade, dielni, v dome alebo na chate, na lodi alebo v karavane. Celá jednotka je uložená v plastovom "kufríku" s pružnými silentblokmi a celá napájacia jednotka je postavená na pružných gumových nožičkách. Motor je riadený elektronickou riadiacou jednotkou, ktorá presne dávkuje výkon motora v závislosti od spotreby energie. Tým sa výrazne znižuje spotreba paliva a hladina hluku. Na druhej strane sa výrazne predlžuje prevádzkový čas na jedno doplnenie paliva a životnosť pohonnej jednotky. Elektrocentrála poskytuje aj jednosmerné napätie 12 V na nabíjanie autobatérií. Na tento účel je potrebné zakúpiť špeciálny nabíjací kábel. Ovládanie elektrocentrály je veľmi ľahké a jednoduché. Okrem dvoch zásuviek Schuko (16 A 230 V) s tepelnými ističmi obsahuje ovládací panel elektrocentrály aj zásuvku na 12 V, 8,3 A s tepelnou poistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazania (červená), kontrolku preťaženia (červená) a prepínač režimu automatickej regulácie motora ECO-THROTTLE. Stačí naplniť nádrž, umiestniť agregát na vodorovnú plochu, naštartovať ho potiahnutím za rukoväť ručného štartéra, počkať niekoľko sekúnd, kým sa motor usadí, a pripojiť napájaný spotrebič do príslušnej zásuvky. Generátor spĺňa všetky požiadavky na elektrickú bezpečnosť a je vybavený ochrannými prvkami, ako je ochrana proti úniku oleja z motora a ochrana proti preťaženiu alternátora. V prípade preťaženia agregátu sa aktivuje červená kontrolka preťaženia na ovládacom paneli a elektrický výstup sa automaticky odpojí pri nepretržitom chode motora. Stačí odpojiť spotrebič, vypnúť motor a po niekoľkých sekundách motor opäť naštartovať. Riadiaca jednotka sa "resetuje" a všetko je opäť v poriadku. Nepoužívajte spotrebič, ktorý preťažil pohonnú jednotku, a používajte spotrebič s príkonom zodpovedajúcim príkonu pohonnej jednotky. Je však možné pripojiť dve rovnaké napájacie jednotky EU22i pomocou špeciálneho kábla a zdvojnásobiť tak možnú kapacitu napájania. Konštrukcia "puzdra" je dostatočne robustná a pevná, aby sa nedeformovala a spoľahlivo tlmila vibrácie od motora k podkladu. Tým sa znižuje hlučnosť napájacieho agregátu a práca je príjemnejšia. Údržba elektrického náradia je pomerne jednoduchá a spočíva v základnej údržbe benzínového motora.
Technické parametre
Technológia riadenia elektrického výkonu | Menič s PWM (pulzno-šírkovou moduláciou) |
Typ elektrocentrály | Jedna fáza |
Maximálny výkon (VA) | 2200 |
Menovitý výkon (VA) | 1800 |
Menovité napätie (V) | 230 |
Menovitá frekvencia (Hz) | 50 |
Menovitý prúd (A) | 7,8 |
Výstup jednosmerného prúdu | 12 V / 8,3 A |
Model motora | GXR 120 |
Typ motora | Štvortaktný jednovalec s časovaním OHC |
Zdvihový objem (cm3) | 121 |
Vŕtanie a zdvíhanie (mm) | 60 x 43 |
Pracovné otáčky motora (ot.min-1) | 2.800 - 4.500 |
Chladenie | Nútené vetranie |
Systém zapaľovania | Bezkontaktný tranzistor |
Objem olejovej náplne (l) | 0,44 |
Objem palivovej nádrže (l) | 3,6 |
Prevádzkový čas pri menovitom zaťažení (hod.) | 3,2 l (E10) / 3,0 (E0) |
Začíname na | Reverzný |
Trieda párenia | IP 23 |
Rozmery stroja (D x Š x V) (mm) | 509 x 290 x 425 |
Suchá hmotnosť (kg) | 21,1 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A) | 90 |
Dodatočné parametre
Kategória: | Invertorové elektrocentrály |
---|---|
Hmotnosť: | 22 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.