Invertorová elektrocentrála Honda EU32i
Maximálny výkon: 3,2 kVA
Menovitý výkon: 2,6 kVA
Výstupné napätie: 230V / 50 Hz
Menovitý prúd: 11,3
Invertorová elektrocentrála Honda EU32i
Kempovanie, karavaning, jachting, záhrada a domácnosť, cestovatelia a športovci, horolezci a jaskyniari, remeselníci, mobilné dielne, záchranné služby, meracie vozidlá, filmovanie a fotografovanie, kancelárie, osvetlenie, výpočtová technika atď. To sú možné oblasti použitia ľahkého, tichého a úsporného napájacieho akumulátora EU32i s vynikajúcou kvalitou výstupného napätia. Nízka hmotnosť a kompaktné rozmery skrývajú technológiu "High-Tech" invertora, ktorá umožnila "kufríku" s hmotnosťou len približne 27 kg vyrábať 230 V / 50 Hz v najvyššej možnej kvalite a s výkonom 3,2 KW. Vyrobené elektrické napätie je rovnako kvalitné alebo často dokonca lepšie a stabilnejšie ako napätie dostupné vo verejnej sieti. Takmer nepočuteľnú prevádzku a jednoduchú prepravu najviac oceníte napríklad na záhradných párty alebo na miestach, ako sú kempy, vodné plochy alebo všade tam, kde sa vyžaduje tichý alebo minimálny hluk.
Ľahká napájacia súprava EU 32i: Najmenší a najľahší model jednofázového meniča v kategórii. Patentovaná technológia meniča umožnila spoločnosti Honda vyrobiť kompaktný a ľahký generátor s malými rozmermi, ale vysokým výkonom s presne vyladeným a stabilným priebehom výstupného napätia pomocou presnej elektroniky. Na pohon tohto generátora Honda vyvinula úplne nový motor GX130 so vstrekovaním paliva a ľahkým štartovaním, ktorý je celý úhľadne a dômyselne "zabalený" do atraktívneho, zvukotesného dizajnu kapotáže. Použitie modernej technológie umožnilo monitorovať aktuálny stav elektrocentrály "na diaľku" prostredníctvom Bluetooth.
VYSOKÝ A ČISTÝ VÝKON UKRYTÝ V ĽAHKOM KUFRÍKU
Tento malý, ľahký a dokonale odhlučnený benzínový generátor striedavého prúdu je svojím výkonom a kvalitou výstupného napätia určený predovšetkým na napájanie malých a stredne veľkých spotrebičov, ako sú osvetlenie, ručné elektrické náradie, monitory, počítače, kamerové systémy alebo zariadenia s veľmi citlivou elektronikou. Vďaka svojim kompaktným rozmerom a nízkej hmotnosti je vhodný do mobilných dielní, opravárenských, meracích alebo monitorovacích vozidiel pre prácu v teréne, ako aj na napájanie rôznych spotrebičov v záhrade, dielni, v dome alebo na chate, na lodi alebo v karavane. Celá jednotka je uzavretá v plastovom, dôkladne odhlučnenom "puzdre", ukotvenom v pružných silentblokoch a celá napájacia jednotka je tiež na podstavci na pružných gumových "nožičkách". Vzhľadom na kompaktnosť, tvar a hmotnosť "kufríka" je elektrocentrála vybavená eronomickou transportnou rukoväťou a praktickými výliskami v spodnej časti kapotáže na ľahké uchopenie a manipuláciu. Prepravu a manipuláciu s power packom tak zvládne aj priemerne fyzicky zdatný používateľ. Motor je riadený elektronickou riadiacou jednotkou, ktorá presne dávkuje výkon motora v závislosti od spotreby energie. Tým sa výrazne znižuje spotreba paliva a hladina hluku. Na druhej strane sa výrazne predlžuje prevádzkový čas na jedno natankovanie a životnosť elektrárne. Ovládanie a obsluha generátora je veľmi jednoduchá a ľahká. Na naštartovanie sú potrebné len 2 kroky; prepnite spínač na ovládacom paneli do polohy zapnuté a zatiahnite za štartovaciu rukoväť. To je všetko. Žiadny sytič, palivový kohútik atď. Okrem vypínača na ovládacom paneli elektrocentrály nájdete 2 zásuvky Schuko (16 A 230 V) s tepelnými ističmi, zásuvky na pripojenie prepojovacieho kábla, indikátor stavu paliva, indikátor chodu (zelený) a mazania (červený), indikátor preťaženia (červený), indikátor Bluetooth a prepínač režimu automatického riadenia motora ECO-THROTTLE. Stačí naplniť nádrž, umiestniť pohonný agregát na rovný povrch, naštartovať zatiahnutím za rukoväť ručného štartéra, počkať niekoľko sekúnd, kým sa motor usadí, a zapojiť napájaný spotrebič do príslušnej zásuvky.
Prepojenie Bluetooth so smartfónom umožňuje diaľkové monitorovanie stavu elektrárne prostredníctvom aplikácie, ako aj vypnutie motora. Na mobilnom telefóne tak môže používateľ sledovať napríklad zostávajúce množstvo paliva, zostávajúci čas prevádzky, poskytovaný výkon, informácie o poruchách a údržbe atď. Úplne nový motor GX130 vychádza zo skúseností s konštrukciou motorov používaných v malých motocykloch Honda. Je predstaviteľom najmodernejších benzínových motorov, ktoré spĺňajú prísne emisné a hlukové opatrenia. Konštrukcia motora je svojím poňatím v oblasti strojov jedinečná a absolútne špičková. Jednovalcový motor Honda GX130 OHC je vybavený elektronickým vstrekovaním paliva, trojcestným katalyzátorom s lambda sondou a s použitím úplne nových materiálov je najľahší, najčistejší a najúspornejší vo svojej kategórii. Motor EU32i si bez problémov poradí aj s benzínom s vyšším obsahom etanolu pod označením E10. Pohonná jednotka spĺňa všetky požiadavky na elektrickú bezpečnosť a je vybavená ochrannými prvkami, ako je ochrana proti úniku motorového oleja a ochrana proti preťaženiu alternátora. V prípade preťaženia napájacieho agregátu sa na ovládacom paneli aktivuje červená kontrolka preťaženia a elektrický výstup sa automaticky odpojí, kým motor stále beží. Jednoducho odpojte spotrebič, vypnite motor a po niekoľkých sekundách ho znovu naštartujte. Nastane "reset" riadiacej jednotky a všetko je opäť v poriadku. Nepoužívajte spotrebič, ktorý preťažil pohonnú jednotku, a používajte spotrebič s príkonom zodpovedajúcim výkonu pohonnej jednotky. Je však možné pripojiť dve rovnaké napájacie jednotky EU32i pomocou špeciálneho kábla a zdvojnásobiť tak možný príkon. Konštrukcia napájacieho bloku je dostatočne robustná a pevná, nedeformuje sa a spoľahlivo tlmí vibrácie od stroja k podkladu. Tým sa znižuje hlučnosť napájacieho agregátu a práca je príjemnejšia. Údržba elektrického náradia je pomerne jednoduchá a pozostáva zo základnej údržby benzínového motora.
Dodatočné parametre
Kategória: | Invertorové elektrocentrály |
---|---|
Hmotnosť: | 26.7 kg |
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A): | 84 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): | 571 x 306 x 452 |
Startování: | Ruční |
Elektrický výstup: | 230V / 50Hz |
Maximální výkon (VA): | 3200 |
Jmenovitý výkon (VA): | 2600 |
Technologie regulace el.výstupu: | Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy) |
Objem palivové nádrže: | 4,6 l |
Provozní doba při jmenovité zátěži: | 3 h |
Model motoru: | GX 130 (Electronic Fuel Injection) |
Suchá hmotnost: | 26,7 |
Třída krytí: | IP 23 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A): | 91 |
Systém zapalování: | Tranzistorové bezkontaktní |
Typ elektrocentrály: | Jednofázový |
Chlazení: | Nucené vzduchem |
Jmenovitý proud (A): | 11,3 |
Jmenovitá frekvence (Hz): | 50 |
Jmenovité napětí (V): | 230 |
Zdvihový objem (cm3): | 130 |
Objem olejové nádrže: | 0,46 l |
Typ motoru: | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHC, EFI (elektronické vstřikování paliva) |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1): | max. 3500 - 5500 |
Zásuvky: | 2x Schuko 16A/230 V |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.