Invertorová elektrocentrála Honda EU70is
Maximálny výkon / Prevádzkový výkon (kVA): 7 / 5,5 kVA
Invertorová elektrocentrála Honda EU70is
Domáce zálohy, kancelárie, filmovanie a fotografovanie, prieskumné vozidlá, obchodníci, záchranné služby, osvetlenie, výpočtová technika atď. To sú oblasti možného využitia plne kondenzátorovej, tichej a úspornej napájacej jednotky EU70iS s vynikajúcou kvalitou výstupného napätia. Pod kapotou sa nachádza technológia "High-Tech" invertora Mimoriadne úsporný vstrekovací motor sa spúšťa stlačením tlačidla na ovládacom paneli. Produkované elektrické napätie je v najvyššej možnej kvalite. Takmer nepočuteľnú prevádzku najviac oceníte na miestach, kde sa vyžaduje tichý alebo minimálny hluk, a pri napájaní zdroja veľmi vysokej kvality.
Technické parametry
Technológia riadenia elektrického výkonu | Invertor |
Typ elektrocentrály | Jednofázové |
Maximálny výkon (W) | 7000 |
Menovitý výkon (W) | 5500 |
Menovité napätie (V) | 230 |
Menovitá frekvencia (Hz) | 50 |
Menovitý prúd (A) | 23,9 |
Model motora | GX 390 so vstrekovaním PGM-FI |
Typ motora | 4-taktný jednovalcový benzínový motor OHV |
Zdvihový objem (cm3) | 389 |
Vŕtanie a zdvíhanie (mm) | 88 x 64 |
Pracovné otáčky motora (ot.min-1) | max. 3600 |
Chladenie | Nútené vetranie |
Systém zapaľovania | Digitálny CDI s variabilným predstihom |
Objem olejovej náplne (l) | 1,1 |
Objem palivovej nádrže (l) | 19,2 |
vádzkový čas pri menovitom zaťažení (hod.) | 6,5 |
Spúšťanie | Reverzný / Elektrický |
Ochrana | IP 23 |
Rozmery stroja (D x Š x V) (mm) | (so zloženými rukoväťami) |
Suchá hmotnosť (kg) | 118,1 |
Zaručená hladina akustického tlaku - dB(A) | 91 |
Hladina akustického tlaku v mieste prevádzky - dB(A) | 75 |
Benzínové spaľovacie motory sú základom výrobného programu spoločnosti Honda, ktorý položil základy celej divízie výroby motorových strojov, t. j. Honda Power Equipment. História výroby spaľovacích motorov na pohon pracovných strojov sa začala v roku 1953. V krátkom čase si spaľovacie motory Honda vybudovali povesť lídra na trhu. Vďaka výrobe týchto motorov sa spoločnosť Honda stala aj najväčším výrobcom spaľovacích motorov na svete. V súčasnosti sú priemyselné motory jednoznačným lídrom medzi pohonnými jednotkami pre malé stavebné, poľnohospodárske, záhradné a iné zariadenia. Ako jediné zvládajú obrovské zaťaženie pri profesionálnej prevádzke v náročných podmienkach stavenísk v strojoch, ako sú zariadenia na rezanie betónu, vibračné stroje, generátory a čerpadlá, ako aj v poľnohospodárstve, lesníctve a záhradníctve. Priemyselné profesionálne motory boli v spoločnosti Honda historicky nasadené v 50. rokoch minulého storočia ako pohonné jednotky pre generátory a rotavátory. Nasledovali ďalšie aplikácie a dnes nájdete motory Honda v celom spektre ponuky motorových strojov.
ELEKTRICKÁ BEZPEČNOSŤ
Napájací zdroj Honda je zariadenie, ktoré spĺňa všetky bezpečnostné požiadavky na elektrické napájacie zdroje z hľadiska ochrany pred možným úrazom elektrickým prúdom. Každá elektrocentrála môže byť na požiadanie a za príplatok vybavená prepäťovou ochranou. Pri používaní v súlade s návodom na obsluhu je elektrocentrála konštrukčne a vybavením úplne bezpečná a nehrozí žiadne nebezpečenstvo. V prípade výrazného preťaženia elektrocentrály nad jej maximálnu kapacitu alebo v prípade skratu sa automaticky vypne príslušný istič zásuvky (tlačidlový istič) a zásuvka sa odpojí. V prípade invertorových napájacích jednotiek je preťaženie signalizované červenou kontrolkou a následným odpojením alternátora od zásuvkového panela. Štandardné krytie elektrocentrál je IP23, ale ak si to prevádzkové podmienky vyžadujú, je možné zvoliť vyššie krytie IP54.
SÚČASNÁ PREVÁDZKA DVOCH ELEKTRÁRNÍ
Medzi hlavné výhody invertorovej technológie patrí možnosť súčasnej prevádzky alebo "fázovania" dvoch rovnakých elektrární. Pomocou špeciálnych prepojovacích káblov na paralelnú prevádzku možno navzájom prepojiť dve identické elektrárne a získať tak dvojnásobný elektrický výkon. V závislosti od aktuálnej potreby sa tak zabezpečí možnosť napájania väčšieho spotrebiča bez toho, aby bolo potrebné vymeniť elektrocentrálu za väčšiu a ťažšiu. Naopak, dve elektrocentrály sa dajú od seba odpojiť a používať samostatne.
ELEKTROSTART
Jednoduchý a pohodlný systém, ktorý umožňuje naštartovať motor jednoduchým otočením kľúča zapaľovania ako v aute. Samozrejme, manuálny reverzný štartér je zvyčajne k dispozícii s elektrickým štartérom. V prípade strojov poháňaných dvojvalcovým motorom ide len o verziu s elektrickým štartérom. Dôležité je aj to, že batériu štartéra nie je potrebné dobíjať špeciálnou nabíjačkou, ale dobíja sa automaticky pri chode motora. Elektrický štartér je predpokladom pre použitie napr. elektrického generátora ako záložného zdroja energie s automatickým štartovaním.
ANTIVIBRAČNÝ SYSTÉM
Motor počas prevádzky produkuje určité vibrácie, ktorých veľkosť závisí od úrovne zaťaženia. Zostava motora a alternátora je umiestnená v ochrannom nosnom ráme, v ktorom počas prevádzky stojí pohonná jednotka. Aby sa zabránilo prenosu vibrácií na rám pohonnej jednotky, a tým sa zabránilo nestabilnej polohe na povrchu a zvýšenej hlučnosti pohonnej jednotky, je motor pohonnej jednotky namontovaný na oceľovo-gumových silentblokoch so sklonom 45°, ktoré zabezpečujú dokonalé tienenie prenosu vibrácií z motora na nosný rám pohonnej jednotky. Rám pohonnej jednotky je tak počas prevádzky tichý a nedochádza k zvýšeniu hluku od vibrujúceho nosného rámu pohonnej jednotky. Okrem toho elektrocentrály namontované na skrinke a pohlcujúce zvuk stoja na pružných gumových nožičkách, ktoré dodatočne eliminujú zvyškové vibrácie prenášané na substrát.
VYHLÁSENIE
Hluk je dôležitým parametrom, ktorý priamo ovplyvňuje možnosť využitia elektrárne. Čím nižšia je prevádzková hlučnosť, tým širšie sú možnosti využitia generátora elektrickej energie. Účinné tlmiče výfukových plynov sú na pohonných jednotkách Honda štandardnou súčasťou motorov. Ďalšou úrovňou zníženia hluku je čiastočné zakrytovanie kapoty pohonnej jednotky a použitie účinnejšieho a väčšieho tlmiča výfuku. Najvyšší stupeň odhlučnenia poskytujú plne zakrytované pohonné jednotky typu invertor, ktoré sú tiež vybavené špeciálnym integrovaným tlmičom hluku. K výraznému zníženiu hlučnosti prispieva aj účinné tlmenie vibrácií, ktoré je riešené viacnásobným tlmením vibrácií Honda pomocou systému uchytenia pohonnej jednotky.
PREDĹŽENIE PREVÁDZKOVÉHO ČASU
Ideálna elektráreň je taká, ktorá je schopná zabezpečiť nielen špičkový výkon a spoľahlivosť, ale aj ekonomickú prevádzku a schopnosť nepretržitej prevádzky počas dlhého obdobia bez potreby doplnenia paliva. Preto sú vybrané modely elektrocentrál vybavené zariadeniami, ako je napríklad Eco-ThrottleTM, ktoré automaticky prispôsobujú otáčky motora presnému zaťaženiu a aktuálnej spotrebe. Tým sa dosahuje maximálna úspora paliva. Benzínové motory Honda sú okrem iného známe tým, že dlhodobo dosahujú výnimočne nízku spotrebu paliva a v prípade, že sú vybavené veľkou palivovou nádržou, môžu bez problémov zabezpečiť až 20 hodín autonómnej prevádzky.
INVERTOR
Invertorové napájacie jednotky počítačovo modulujú priebeh a veľkosť napätia, ako aj stabilitu frekvencie bez závislosti od otáčok motora, a tak poskytujú elektrický prúd mimoriadne vysokej kvality. Invertorová technológia umožňuje skonštruovať výnimočne kompaktnú elektráreň s alternátorom takmer o polovicu menších rozmerov a hmotnosti ako bežné elektrárne s inými regulátormi výstupného napätia s rovnakým výkonom. Invertorové elektrárne sú ideálne na napájanie veľmi citlivých elektronických zariadení, ako sú počítače, a poskytujú optimalizovaný elektrický výkon pre spotrebiče reakčného typu aj elektronické zariadenia. Tým sa zabezpečuje aj maximálny výkon a dlhá životnosť napájaných spotrebičov. Invertorové elektrocentrály sa vyrábajú výlučne v plne odhlučnenom, kapotovanom alebo skriňovom vyhotovení s minimálnou hlučnosťou, veľmi nízkou hmotnosťou a spotrebou paliva.
PODVOZKY KAPOTOVANÝCH ELEKTRICKÝCH POHONNÝCH JEDNOTIEK
Na jednoduchú prepravu elektrárne na pracovisko a ľahkú manipuláciu bez potreby väčšieho počtu osôb sú väčšie modely kapotovaných elektrární vybavené prepravným podvozkom. Niektoré modely elektrocentrál malých rozmerov môžu byť vybavené transportným podvozkom za príplatok.
Dodatočné parametre
Kategória: | Invertorové elektrocentrály |
---|---|
Hmotnosť: | 120 kg |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.